FANDOM

Raw Glass
RawGlass
Weight
2.00
基本価格:
200
Alchemical Effects
Drain Intelligence Drain Strength
Drain Speed Fire Shield
Form ID: ingred_raw_glass_01
詳細は Ingredients (Morrowind) を参照
Raw GlassThe Elder Scrolls III: Morrowind の Ingredient (錬金術の原料)。Alchemy (錬金術) の一環として ポーションを作るのに使うことができる。Vvardenfell に分布する。Tendris Vedran または Anarenen に話しかけると、この錬金術師は二人とも[1]Nerevarine に次のようなことを教える:
Quotebg.png
"Raw glass is similar to raw ebony, but less well-known. Ebony is jet black, while glass is a milky translucent green. Less durable, but much lighter and more flexible than ebony, glass is used primarily to make the distinctive, elegant glass armors and weapons of High Elven design."
― Dialogue[2]
Quotebg.png
"Raw glass は Raw Ebony に似ているが、あまり知られていない。Ebony は真っ黒だが、一方で Glass は乳白色で半透明の緑色だ。耐久性は低いが、Ebony よりも軽く柔軟性がある。Glass はハイエルフのデザインの独特の優雅な Glass Armor と Glass Weapon を作るのに主として使われる。"
― 会話ダイアログ[2]

登場 編集

参考文献 編集

おまかせWiki